Život umjetnosti, 28, 1979, naslovnica / cover
Časopis / Journal

28-1979



SADRŽAJ

GLAVNA I ODGOVORNA UREDNICA / EDITOR-IN-CHIEF: Željka Čorak

UREDNIŠTVO / EDITORIAL BOARD: Željka Čorak, Žarko Domljan, Eugen Franković, Tonko Maroević, Zdenko Rus, Mladenka Šolman

AUTORI / AUTHORS: Igor Zidić, Tonko Maroević, Grgo Gamulin, Ive Šimat-Banov, Harold Rosenberg,  Snješka Knežević, Duško Kečkemet, Radovan Ivančević, Željka Čorak, Oto Švajcer, Marcel Bačić, Max Dvorak

GRAFIČKA OPREMA / DESIGN: Marcel Bačić

SADRŽAJ / CONTENTS

3–6
Igor Zidić
Čemu tumač? (fragment o Stančiću)

7–13
Tonko Maroević
Između slike i riječi, likovna kritika kao književni rod i kao samostalna disciplina

14–20
Grgo Gamulin
Alibi za kritiku

21–27
Ive Šimat-Banov
Likovna kritika u Hrvatskoj od 1950. do 1960. godine

28–33
Harold Rosenberg
Povijest umjetnosti je na umoru

34–39
Snješka Knežević
Cvito Fisković

40–47
Duško Kečkemet
Arhitektura Lovre Perkovića

48–54
Radovan Ivančević
Historicizam i historija, razlike metode historicističke arhitekture i slikarstva

55–57
Željka Čorak
Katedrala u funkciji grada, uz problem zaštitnih radova na katedrali

 58–65
Oto Švajcer
Klasicistički i bidermajerski portreti u Galeriji likovnih umjetnosti u Osijeku: inozemni slikari

66–75
Marcel Bačić
Prostor glazbe, glazba prostora

77–91
Max Dvorak
Idealizam i naturalizam u gotičkoj skulpturi i slikarstvu (2)


Cijena: rasprodano

NARUČITE ONLINE

Naziv

Adresa

Grad

OIB

Email

Napomena

ZA DALJNJE ČITANJE
ZU_100-2017_naslovnica_cover
Časopis / Journal

100-2017

LJUBAV / LOVE

Prema Hanni Arendt, riječi nisu samo medij u kojem mislimo nego i medij koji živimo. Riječ ljubav često se izgovara, no recentno doba kao da više ne shvaća složenost njezina značenja. Je li točna tvrdnja Zygmunta Baumana da smo počeli zaboravljati kako voljeti i što teorija može ponuditi u svrhu obrane uzoraka (ljubavnog) ponašanja čija je stabilnost ugrožena?

Život umjetnosti, 99-2016, naslovnica / cover
Časopis / Journal

99-2016

DIGITALNA POVIJEST UMJETNOSTI / DIGITAL ART HISTORY

Digitalna povijest umjetnosti u velikoj mjeri ovisi o spremnosti povjesničara umjetnosti da – polazeći od analitičkih mogućnosti suvremenih medijskih tehnologija – postavljaju nova i drukčija istraživačka pitanja, razvijaju nove interpretativne strategije i proizvode nove, interdisciplinarne narative.