Život umjetnosti, 43-44, 1988, naslovnica / cover
Časopis / Journal

43/44-1988



SADRŽAJ

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK / EDITOR-IN-CHIEF: Tonko Maroević

UREDNIŠTVO / EDITORIAL BOARD: Marcel Bačić, Željka Čorak, Žarko Domljan, Eugen Franković, Zvanko Maković, Tonko Maroević, Milan Pelc, Mladenka Šolman

AUTORI / AUTHORS: Snješka Knežević, Tomislav Premerl, Ivo Maroević, Mira Halambek-WenzIer, Radovan Ivančević, Tonko Maroević, Želimir Košćević, Željko Kipke, Grgo Gamulin, Zlatko Uzelac, Fedor Kritovac, Antun Maračić, Berislav Valušek, Ervin Dubrović, Ješa Denegri, Vinko Srhoj, Feđa Vukić, Guido Quien, Leonida Kovač, Marija Tonković, Željka Čorak, Milan Pelc, Heinrich Wolfflin

LIKOVNI I TEHNIČKI UREDNIK / ART AND TECHNICAL EDITOR: Marcel Bačić

SADRŽAJ / CONTENTS

6–24
Snješka Knežević
Gornjogradske stube – povijest i prijedlog obnove

25–33
Tomislav Premerl
Stube moderne                    

34–37
Ivo Maroević
Arhitektura i urbanizam u Hrvatskoj 1981.–1985.       

38–45
Mira Halambek-WenzIer
Tuškanac danas i sutra        

46–75
Radovan Ivančević
Kružna forma u opusu Ivana Meštrovića  

76–78
Tonko Maroević
Kipar kao junak svojega doba        

79–86
Želimir Koščević
Umjetničke grupe u poslijeratnoj umjetnosti u Hrvatskoj

87–95
Željko Kipke
Euklidovi nedogledi u očima modernog umjetnika        

96–103
Grgo Gamulin
Tematski sustavi

104–107
Zlatko Uzelac
Hommage a Stanko Kliska

108–115
Fedor Kritovac
Perspektive Branke Kaminski       

116–121
Antun Maračić
Crteži Vladimira Dodiga Trokuta (1967.–1976.)   

122–133
Berislav Valušek
Likovna Rijeka 1981.–1985. 

134–138
Ervin Dubrović
Crtež kao đavolje oruđe, X. međunarodna izložba originalnog crteža ’86 u Rijeci     

138–140
Ješa Denegri
Janez Bernik ili slikarstvo sjenki na duši. Beograd, Muzej savremene umetnosti, april–maj 1986.

141
Vinko Srhoj
Zeuksis i prevarene ptice. Uz samostalnu izložbu Zvonimira Mihanovića; Etnografski muzej na Narodnom trgu u Splitu     

142–143
Feđa Vukić
Gutai, akcija i slikarstvo. Muzej savremene umetnosti, Beograd, 27. 3.–4. 5. 1986.

143
Feđa Vukić
Mare Pio Giuseppe Salvelli. Galerija Ulrich, 20. 3.–9. 4. 1986.

144
Feđa Vukić
Antun Boris Švaljek. Muzej za umjetnost i obrt, studeni 1986. 

145
Feđa Vukić
Stari mačak u NOB-u. Izložba Andrije Maurovića u Muzeju revolucije naroda Hrvatske, 14. 5.–14. 7. 1986.  

146
Feđa Vukić
Marijan Molnar. Galerija DDT        

146–147
Feđa Vukić
Ivan Gašpić. Galerija VN knjižnice Vladimir Nazor, 28. 3.–14. 4. 1986.

147
Feđa Vukić
Izložba radova studenata Akademije likovnih umjetnosti. Galerija VN, 22. 5.–9. 6.1986.

148
Guido Quien
Josip Biffel. Galerija „Forum“, Zagreb, 20. 2.–14. 3. 1986.         

148–149
Guido Quien
Stanko Posavec, Dame i ratnici –1985. Galerija „Galženica“, Velika Gorica, 30. 1.–23. 2. 1986.

149
Leonida Kovač
Vesna Pokas, Sceno-grafija pogleda

150–153
Marija Tonković
Vizualni identitet izložbe „Hrvatski narodni preporod 1790.–1848.“

154
Željka Čorak
Srednja Evropa pod snijegom. „Lacković“, monografija crteža, priredio Božo Biškupić, izdanje Nacionalne i sveučilišne biblioteke, Zagreb, 1985.

155–156
Feđa Vukić
Miodrag B. Protić, Slika i utopija

158–159
Milan Pelc
Bilješka uz Wolfflina

160–167
Heinrich Wolfflin
Objašnjavanje umjetničkih djela   


Cijena: 15 kn

NARUČITE ONLINE

Naziv

Adresa

Grad

OIB

Email

Napomena

ZA DALJNJE ČITANJE
Život umjetnosti, 99-2016, naslovnica / cover
Časopis / Journal

99-2016

DIGITALNA POVIJEST UMJETNOSTI / DIGITAL ART HISTORY

Digitalna povijest umjetnosti u velikoj mjeri ovisi o spremnosti povjesničara umjetnosti da – polazeći od analitičkih mogućnosti suvremenih medijskih tehnologija – postavljaju nova i drukčija istraživačka pitanja, razvijaju nove interpretativne strategije i proizvode nove, interdisciplinarne narative.

ZU_98-2016_naslovnica_cover
Časopis / Journal

98-2016

METAFORA PRTLJAGE / METAPHOR OF BAGGAGE

Zanima nas što o sebi i „svojoj“ povijesti možemo doznati gledajući ono što je snimio netko drugi. Želimo proširiti granice medija postavljene u svrhu arhiviranja prizora, snalaženja i identifikacije (pa i interpretacije).