ZU_51-1991_cover
Časopis / Journal

51-1992



SADRŽAJ

GLAVNA I ODGOVORNA UREDNICA / EDITOR-IN-CHIEF: Darja Radović

UREDNIŠTVO / EDITORIAL BOARD: Zvonko Maković, Darja Radović, Sanja Štok, Feđa Vukić

SAVJET ČASOPISA / JOURNAL COUNCIL: Željka Čorak, Eugen Franković, Tonko Maroević, Milan Pelc, Mladenka Šolman

AUTORI / AUTHORS: Tonko Maroević, Antun Maračić, Vlado Gotovac, Reana Senjković, Nenad Roban, Feđa Vukić, Zvonko Maković, Željka Čorak, Nada Beroš, Žarka Vujić, Radovan Ivančević, Jasna Galjer, Olga Maruševski, Željko Kipke, Darja Radović, Fedor Kritovac

LIKOVNI I TEHNIČKI UREDNIK / ART AND TECHNICAL EDITOR: Sanja Štok

SADRŽAJ / CONTENTS

3–5
Tonko Maroević
Nemezis protiv Mimezisa. Što može mrtva priroda u hrvatskom ratnom pejzažu?

6–8
Antun Maračić
Umrijet će u pustoši svog mrtvog srca

/ Govor Vlade Gotovca prilikom akcije potpisivanja i izlaganja slike „Umrijet će u pustoši svog mrtvog srca“ /                          

9–12
Reana Senjković
Pop war art

13–16
Antun Maračić
Rat art

17
Nenad Roban
Wear sandbags

18–21
Feda Vukić
Kako slikati identitet interview: Damir Fabijanić

23–25
Zvonko Maković
Fotografije

26
Željka Čorak
Datirana bilješka o razaranju hrvatskih spomenika

27–29
Nada Beroš
Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost

30–32
Žarka Vujić
Svi naši imaginarni muzeji

33–35
Radovan Ivančević
Aiuto iz Ferrare

36–38
Jasna Galjer
Plakatom protiv rata

39–42
Feđa Vukić
Prepoznavanje Hrvatske. Radovi učenika odjela za grafički dizajn Škole primijenjene umjetnosti i dizajn u Zagrebu

43–48
Olga Maruševski
Belle epoque u srcu Slavonije

49–52
Željko Kipke
Svi hrvatski umjetnici

53–64
Antun Maračić
Sloboda mrtve duše – sloboda zla

55–58
Darja Radović
Mig oka

59–62
Zvonko Maković
Osijek u ratu

63–67
Fedor Kritovac
Pristup vizualnom identitetu grada

68–77
Radovan Ivančević
Interpretacija dizajna


Cijena: 15 kn

NARUČITE ONLINE

Naziv

Adresa

Grad

OIB

Email

Napomena

ZA DALJNJE ČITANJE
ZU_100-2017_naslovnica_cover
Časopis / Journal

100-2017

LJUBAV / LOVE

Prema Hanni Arendt, riječi nisu samo medij u kojem mislimo nego i medij koji živimo. Riječ ljubav često se izgovara, no recentno doba kao da više ne shvaća složenost njezina značenja. Je li točna tvrdnja Zygmunta Baumana da smo počeli zaboravljati kako voljeti i što teorija može ponuditi u svrhu obrane uzoraka (ljubavnog) ponašanja čija je stabilnost ugrožena?

Život umjetnosti, 99-2016, naslovnica / cover
Časopis / Journal

99-2016

DIGITALNA POVIJEST UMJETNOSTI / DIGITAL ART HISTORY

Digitalna povijest umjetnosti u velikoj mjeri ovisi o spremnosti povjesničara umjetnosti da – polazeći od analitičkih mogućnosti suvremenih medijskih tehnologija – postavljaju nova i drukčija istraživačka pitanja, razvijaju nove interpretativne strategije i proizvode nove, interdisciplinarne narative.