SONY DSC
Časopis / Journal

69-2003

Novi broj govori o ekonomskim intervencijama na umjetnički način, videoumjetnosti u Hrvatskoj, neprilagođenima u fokusu Vlade Marteka, umjetničkim praksama Kate Mijatović i Ines Krasić te o kustoskoj poziciji Charlesa Eschea i novom projektu kustoskog kolektiva Kontejner. Donosi nam i četiri aktualne recenzije te prijevod teksta Toma Holerta.

SADRŽAJ

GLAVNA I ODGOVORNA UREDNICA / EDITOR-IN-CHIEF: Sandra Križić Roban

UREDNIŠTVO / EDITORIAL BOARD: Branka Stipančić, Petar Prelog

SAVJET ČASOPISA / JOURNAL COUNCIL: Željka Čorak, Tonko Maroević

AUTORI / AUTHORS: Walter Seidl, Branko Franceschi, Ružica Šimunović, Nataša Ilić, Vlado Martek, Beti Žerovc, Ružica Šimunović, Snješka Knežević, Iva Körbler, Spomenka Nikitović, Leila Topić, Tom Holert

OBLIKOVANJE / DESIGN: Igor Kuduz – Mario Aničić, pinhead_ured, Zagreb

SADRŽAJ / CONTENTS

4–9
Walter Seidl
Ekonomske intervencije na umjetnički način: život Plamena Dejanoffa
Economic interventions on an artistic scale: the life of Plamen Dejanoff

10–25
Branko Franceschi
Zbirke videoumjetnosti u Hrvatskoj
Collections of the Croatian video art

26–39
Ružica Šimunović
Svijest u/o nesvjesnom: o čemu sanja Kata Mijatović
Consciousness in/about the unconscious: what does Kata Mijatović dream about

40–47
Nataša Ilić
Strogo kontrolirani spontanitet
Strictly controlled spontaneity

48–57
Vlado Martek
Neprilagođeni
The misfits

58–75
Beti Žerovc
Charles Esche
Charles Esche

76–81
Ružica Šimunović
Machine project
Machine project 

RECENZIJE

82–83
Snješka Knežević
Felix arba – orbis artis

84–85
Iva Körbler
Gorgona: idealna, trajno aktualna projekcija

85–86
Spomenka Nikitović
Pozornica pamćenja

87–88
Leila Topić
Kultura kao bojišnica

PRIJEVOD

90–95
Tom Holert
Prašina događaja i kupka slika: Foucault kao teoretičar vizualne kulture


Cijena: 15 kn

NARUČITE ONLINE

Naziv

Adresa

Grad

OIB

Email

Napomena

ZA DALJNJE ČITANJE
Život umjetnosti, 99-2016, naslovnica / cover
Časopis / Journal

99-2016

DIGITALNA POVIJEST UMJETNOSTI / DIGITAL ART HISTORY

Digitalna povijest umjetnosti u velikoj mjeri ovisi o spremnosti povjesničara umjetnosti da – polazeći od analitičkih mogućnosti suvremenih medijskih tehnologija – postavljaju nova i drukčija istraživačka pitanja, razvijaju nove interpretativne strategije i proizvode nove, interdisciplinarne narative.

ZU_98-2016_naslovnica_cover
Časopis / Journal

98-2016

METAFORA PRTLJAGE / METAPHOR OF BAGGAGE

Zanima nas što o sebi i „svojoj“ povijesti možemo doznati gledajući ono što je snimio netko drugi. Želimo proširiti granice medija postavljene u svrhu arhiviranja prizora, snalaženja i identifikacije (pa i interpretacije).